- Vous avez oublié votre mot de passe?Vous avez oublié votre mot de passe?
- Vous avez oublié votre mot de passe?
- Pas vous?
- Besoin d'un compte? Créez-le dès à présent
-
Créez-le dès à présent
msg.memRates.notAMem,avis
lbl.prof.createAccountMsg,avislbl.prof.signInMoreOpt,avislbl.prof.moreLoginOpt,avis
- Si vous avez déjà un numéro d’assistant à 6 chiffres, Aller ici!
VERIFICATION CODE OPTION
VERIFICATION CODE VIA SMS
VERIFICATION CODE VIA EMAIL
For added security, we will send you a verification code to verify your identity.
Please choose a way to receive your verification code.
Receive by Text:
{{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.phoneNumber.value}}
Receive by Email:
{{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.emailAddress.value}}
VERIFICATION CODE
Choose Verification Method
ACCOUNT LOCKED
Sorry, the maximum number of attempts has been reached. For your security your account has been locked.
To activate your account, click on the link we sent to your email at {{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.emailAddress.value}}
EMAIL SENT
Email to reactivate your account sent.
RESET PASSWORD
RESET PASSWORD
Please check your Junk E-mail folder just in case the email was delivered there instead of your inbox. For further queries use the Worldwide Phone Number List to find your Avis Customer Service telephone number.
PASSWORD EXPIRED
Enable Location
Location services must be enabled to choose your car. Please check your browser's setting.
5-STAR SAFETY
The National Highway Transportation Safety Administration from time to time rates vehicles for safety standards. Based on our last review, this vehicle was rated as a 5-star vehicle. Please note these ratings are subject to change and reflect our last review.
msg.corporateAccount.savingsMessage,avis
msg.corporateAccount.sameCompanySuccessMessage,avis
msg.corporateAccount.differentCompanySuccessMessage,avis
msg.corporateAccount.workinginCompanyMessage,avis {{vm.cbpCustomer.accountName}} ?
msg.corporateAccount.verifyIdAtCounterMsg,avis
msg.corporateAccount.youCanAlways,avis msg.corporateAccount.addNewDiscountNumberMessage,avis msg.corporateAccount.ifYouhaveOne,avis
Aéroport de Belgrade Location de voitures (BEG)
{{vm.title}}
{{vm.reason}}
- {{vm.errorMsg}}
msg.res.rateinfo
Votre code tarifaire ne peut être utilisé pour cette réservation pour la ou les raisons suivantes :
- Pour ce code tarifaire, la location doit être d'au moins 5 jours.
Âge
Le fait de nous indiquer votre âge nous permet de vous fournir une meilleure estimation de votre location. Des restrictions et des frais peuvent s'appliquer pour les conducteurs qui n'ont pas l'âge minimum requis.
Pays
Le fait de nous indiquer votre pays nous permet de vous fournir une meilleure estimation de votre location.
Avez-vous un numéro Wizard Avis?
Sélectionnez l'option Numéro Wizard Avis pour saisir votre numéro Wizard Avis et votre nom de famille
Avez-vous un code de réduction?
Sélectionnez l'option Code de réduction pour saisir un numéro de rabais universel Avis (AWD), un code de coupon ou un code tarifaire.
Nous sommes désolés, le programme Avis Preferred Points ne peut être jumelé avec des offres ou réductions additionnelles. Une seule offre peut être appliquée par réservation. Si vous souhaitez utiliser vos Preferred Points pour cette réservation, veuillez supprimer votre code de bon.
Nombre de coupons
Voici les options disponibles pouvant être réclamées.
Réserver
Effectuez vos réservations en un seul clic.
DÉTAILS DU BON
Le numéro de votre coupon ne peut être utilisé pour cette réservation pour la ou les raisons suivantes
- Le code de bon entré n'est pas valide. Les codes de bon comportent sept caractères, soit quatre lettres suivies de trois chiffres.
- err.bcd.bcdFormat
VERIFICATION CODE
Renvoyer l’OTP
{{vm.heading}}
{{vm.description}}
Aéroport de Belgrade (BEG)
Adresse :
11000 Belgrade Airport,
Belgrade,
XX,
Serbia
Téléphone :
(381) 112097062
Heures d'exploitation :
Sun - Sat 8:00 AM - 10:00 PM
Horaire des Fêtes:
2024
NEW YEAR
Décembre
31
08:00AM - 06:00PM
2025
NEW YEAR
Janvier
1
-
Janvier
2
08:00AM - 06:00PM
CHRISTMAS EVE
Janvier
6
08:00AM - 08:00PM
CHRISTMAS
Janvier
7
08:00AM - 06:00PM
STATEHOOD DAY
Février
15
08:00AM - 09:00PM
EASTER
Avril
20
08:00AM - 06:00PM
LABOUR DAY
Mai
1
08:00AM - 06:00PM
LABOUR DAY
Mai
2
08:00AM - 09:00PM
Service de prise en charge gratuit disponible
Si vous arrivez, faites la navette vers le comptoir de location et le stationnement.
Service de prise en charge disponible
Pour utiliser notre service de prise en charge gratuit, appelez la succursale de location Budget directement au numéro de téléphone de la succursale indiqué sur votre confirmation de réservation. Les politiques du service de prise en charge (heures de disponibilité, distance permise, etc.) varient selon la succursale, il est donc important de téléphoner à la succursale pour prendre les dispositions nécessaires au moins 24 heures avant votre heure de prise en charge du véhicule souhaitée. Lorsque vous téléphonez à la succursale, soyez prêt à fournir tous les renseignements nécessaires, dont l’adresse précise, l’heure exacte de la prise en charge et un numéro de téléphone où nous pouvons vous joindre à ce moment-là.
Veuillez noter qu'une succursale Budget hors aéroport ne peut pas aller vous chercher à un aéroport qui a une succursale Budget. Dans ce cas, vous devez louer votre voiture à la succursale de l’aéroport ou utiliser votre propre moyen de transport vers la succursale hors aéroport où vous préférez louer votre véhicule.
Service de prise en charge disponible
Pour utiliser notre service de prise en charge gratuit, appelez la succursale de location Budget directement au numéro de téléphone de la succursale indiqué sur votre confirmation de réservation. Les politiques du service de prise en charge (heures de disponibilité, distance permise, etc.) varient selon la succursale, il est donc important de téléphoner à la succursale pour prendre les dispositions nécessaires au moins 24 heures avant votre heure de prise en charge du véhicule souhaitée. Lorsque vous téléphonez à la succursale, soyez prêt à fournir tous les renseignements nécessaires, dont l’adresse précise, l’heure exacte de la prise en charge et un numéro de téléphone où nous pouvons vous joindre à ce moment-là.
Veuillez noter qu'une succursale Budget hors aéroport ne peut pas aller vous chercher à un aéroport qui a une succursale Budget. Dans ce cas, vous devez louer votre voiture à la succursale de l’aéroport ou utiliser votre propre moyen de transport vers la succursale hors aéroport où vous préférez louer votre véhicule.
Modalités et conditions
Couvertures facultatives
Remarque : Si vous avez besoin d¿une assurance complémentaire, vous pouvez vous la procurer localement pour réduire ou supprimer la franchise. Renseignez-vous au comptoir de location Avis lorsque vous prendrez possession de votre voiture.
Les couvertures d'assurance globale sont toujours susceptibles de changer. Veuillez vérifier au moment de la location.
L'assurance collision sans franchise (ACF) est facultative Le client est responsable d'un montant variant entre 10 000,00 et 55 000,00 EUR, selon la catégorie de la voiture louée, s'il n'a pas souscrit l'assurance collision sans franchise (ACF). Si l'ACF est souscrite, la responsabilité du locataire est réduite à un montant variant entre 1 000,00 et 5 000,00 EUR.
La protection contre le vol (PV) est facultativeLe client est responsable d'un montant variant entre 10 000,00 et 55 000,00 EUR, selon la catégorie de la voiture louée, si la protection contre le vol (PV) n'est pas souscrite. Si la PV est souscrite, la responsabilité du locataire est réduite à un montant variant entre 1 000,00 et 5 000,00 EUR.
Politiques en matière de carte de crédit
Avis accepte les cartes de crédit Avis, American Express, Amoco Torch, Diner's Club, MasterCard et Visa.
Debit Card Policies
We accept Visa debit cards and Mastercard debit cards.
We don't accept Maestro cards, Visa Electron Cards, Cirrus cards, JCB cards, any pre-paid cards even if they carry the Visa or MasterCard logo or any other cards not listed above.
Drivers License
Requirement to bring a valid driving licence with you.
In Serbia, all drivers must bring their valid driving licence with them.
If any of the following applies:
- their driving licence was issued in Europe,
- their driving licence was issued in a non-European country (except for customers from the following countries: Argentina, Australia, Bolivia, Brazil, Canada, Colombia, Israel, Mexico, New Zealand, South Africa, and United States), or
- their driving licence was issued in a non-roman alphabet language like Arabic, Greek, Russian, Hebrew, or Japanese,
and we cannot confirm with certainty the details included within the driving licence, the driver will also need to provide either an international driving licence or an official English translation, by a notary, of their driving licence. If this might apply to you, please contact us (prior to your pickup date) as we would be pleased to confirm if an international licence or official translation will be required.
Minimum licence requirements
All drivers must have held their licence for at least 2 years from the date of pick-up.
If a licence does not show the driver has held it for the minimum period, then they must provide evidence, such as:
- previous driving licences; or
- a letter from their driving licence authority stating that they have held it for this minimum period.
Responsabilité civile et dommages matériels
Informations non disponibles à l'heure actuelle, veuillez vérifier au moment de la location.
L'assurance responsabilité civile est conforme aux lois sur les assurances du pays. Le client peut demander des informations supplémentaires sur les avantages, les conditions et l'acceptation au moment de la location.
Remarque : Certains émetteurs de cartes de crédit offrent une couverture, sous réserve de certaines restrictions, à titre d’avantage pour avoir loué leur véhicule. On conseille au client de communiquer avec l’émetteur de la carte avant la location. Toute renonciation doit être mentionnée directement à l’arrivée, en même temps que la location.
Added Important Information
Damage/Loss/Repair Processing Fee
Please be informed that police report is mandatory for any damages bigger than 15 cm bump or scratch, regardless of your waiver level.
If the customer didn't call the police and the customer does not have valid police report the damage waiver will not be applied.
If you have a Collision Damage Waiver (CDW) and the vehicle is damaged the amount you must pay for the damage will be reduced to no more than the excess stated on your rental agreement, meaning you'll pay for the damage plus a damage processing fee of EUR 75.00. For keys, any accessories or any vehicle documents that are damaged or lost through your own fault or that of any of your additional drivers or passengers, the amount you have to pay is between EUR 200.00 and EUR 600.00.
On the ground vehicle idle time will be charged to every customer that has damaged the vehicle and the vehicle needed a repair. That charge will be in amount of EUR 75.00.
If you have Theft Protection (TP) and the vehicle is stolen or lost through your own fault or that of any of your additional drivers or passengers, the amount you must pay will be reduced to no more than the excess stated on your rental agreement, meaning you'll pay for the damage plus a processing fee of EUR 75.00.
The amount will be shown or disclosed to you before completing your booking and is stated in your rental agreement.
The customer is liable for the full value of the Avis vehicle if a Collision Damage Waiver (CDW) is not taken.
If the customer does not have CDW included in the booking the deposit amount which will be held on his credit card is up to EUR 5,000,00.
You can reduce the excess by buying an excess reduction product.
Fines and charges
If a fine or charge is sent to us because you haven't paid a charge or complied with the law, we will take payment for:
Our administration fee of EUR 75.00 for each fine or charge issued to cover our costs of dealing with the fine or charge; and the actual amount of the fine or charge imposed if we have to pay it.
Keeping the vehicle interior clean
Please note the following:
- You are not permitted to smoke in your rental vehicle. If we believe anyone has smoked in the vehicle during the rental period, a specialist cleaning charge will apply.
- If the interior of the vehicle is especially muddy, dirty, stained, or smelly, and our standard cleaning procedure will not fix it, you will be charged a specialist cleaning charge of up to EUR 240.00.
If you have an accident
If you do not complete a required accident report form, or we find out the accident report form contains any significant missing or incorrect information, then you will be charged an accident processing fee of EUR 75.00
In addition to this, if you don’t obtain all necessary documentation in case of accident, in first place police report, you may be charged for the total amount of damage made to our vehicle even if you took additional cover.
Conditions applicables à l’âge
À cette succursale, l’âge minimum est de 20 à 22 ans pour les catégories de véhicules A, B et C. L’âge minimum est de 23 ans pour toutes les catégories de véhicules D, E, G, K et P. L’âge minimum est de 25 pour toutes les catégories de véhicules F, H, I, J et L. L’âge minimum est de 30 ans pour toutes les autres catégories de véhicules.
Fuel Policy
Fuel charges - traditional fuel (diesel or petrol) and hybrid vehicles
Returning the vehicle
Unless you agreed a different refuelling option (see below), you must return the vehicle to us with the same amount of fuel it had in it when you picked it up usually a full tank as shown on the factory-installed fuel gauge or automatically logged in respect of connected cars. We recommend you fill up as close to the return location as you can on the return date and keep the receipt to show us. If you don’t return the vehicle with a full tank and you can't show us a receipt for fuel we will charge you.
We will additionally charge you with the refuelling charge in amount of 60.00 EUR.
Refuelling options
Fuel Up Front - this is charged at the average fuel price for the RS at the start of your rental period. This is only available where you have added it as an option at booking stage or asked to add it to your rental prior to you collecting the vehicle. If you have added this option, the cost will be on your Rental Agreement Form. However, you don't get a refund for any fuel you don't use.
Fuel Up Front - With Fuel Up Front you pay for a full tank of fuel, based on the manufacturers stated fuel tank capacity for your vehicle plus our costs of refueling the vehicle for you. Then you just return the vehicle with whatever's left in the tank (even if it's virtually empty) so long as the engine still runs.
Pay on Return - You pay for fuel based on the factory-installed fuel gauge. We calculate the price by rounding down the fuel level to the nearest eighth (1/8) of a tank.
If a customer chooses not to refuel the vehicle to the same fuel level, they will be charged the local Avis rate which is typically above the local gas station price.
Pay on Return will apply if you:
- don't buy Fuel Up Front
- don’t return the vehicle with a full tank.
One Way Rentals
If you want to pick up the vehicle and return it to a different location, an additional fee will be payable.
If you asked for a one-way rental when you booked, the fee will be included in your total rental price.
If you didn't ask for a one-way rental when you booked and you want to return the vehicle to a different location in the same country, you can expect pay an additional fee of between EUR 10.00 and EUR 200.00.
Drop offs at a different location must be agreed with us in advance. Please contact us if you would like to understand what additional fee will apply to a one-way rental in circumstances where it didn't form part of your original rental agreement.
If you did not request a one-way rental but return the vehicle to a different location, you will be charged a one-way fee at the 'pay at location' prices available on the day you return the vehicle.
Special Equipment
Car seats
We offer baby and child seats. A baby seat is typically suitable for a child from birth to 12 months old and weighing no more than 13 kilos. A child seat is typically suitable for a child aged 4 to 11 years old and weighing between 15 and 36 kilos.
If you would like further information, please contact our Reservations team or a site employee.
Please remember that it is always your responsibility to place the child seat and to check whether the seat is fitted correctly before you drive away.
Please note: In the Serbia all children must normally use a child car seat until they're 12 years old or 135cm tall.
If the seat is damaged, lost or stolen, you will have to pay for a replacement. This is likely to cost between EUR 100.00 and EUR 120.00.
Voyage dans d'autres pays
Les véhicules peuvent être louer en aller-simple à l'extérieur de la Serbie, sauf dans les pays suivants : Albanie, Bélarus, Estonie, Lettonie, Lituanie, Moldavie, Turquie, Kosovo, même si vous revenez en Serbie.
Frais de passage des frontières (carte verte) par location : 2 000 CSD.
L'assurance passage des frontières pour la Croatie et/ou la Bosnie-Herzégovine sont des frais supplémentaires par location : 5 000 CSD.
REMARQUE : Si ces frais de passage des frontières ne sont pas appliqués, les assurances supplémentaires ne seront pas valides et le client sera facturé le montant complet des dommages.
Coupon