- Vous avez oublié votre mot de passe?Vous avez oublié votre mot de passe?
- Vous avez oublié votre mot de passe?
- Pas vous?
- Besoin d'un compte? Créez-le dès à présent
-
Créez-le dès à présent
msg.memRates.notAMem,avis
lbl.prof.createAccountMsg,avislbl.prof.signInMoreOpt,avislbl.prof.moreLoginOpt,avis
- Si vous avez déjà un numéro d’assistant à 6 chiffres, Aller ici!
VERIFICATION CODE OPTION
VERIFICATION CODE VIA SMS
VERIFICATION CODE VIA EMAIL
For added security, we will send you a verification code to verify your identity.
Please choose a way to receive your verification code.
Receive by Text:
{{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.phoneNumber.value}}
Receive by Email:
{{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.emailAddress.value}}
VERIFICATION CODE
Choose Verification Method
ACCOUNT LOCKED
Sorry, the maximum number of attempts has been reached. For your security your account has been locked.
To activate your account, click on the link we sent to your email at {{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.emailAddress.value}}
EMAIL SENT
Email to reactivate your account sent.
RESET PASSWORD
RESET PASSWORD
Please check your Junk E-mail folder just in case the email was delivered there instead of your inbox. For further queries use the Worldwide Phone Number List to find your Avis Customer Service telephone number.
PASSWORD EXPIRED
Enable Location
Location services must be enabled to choose your car. Please check your browser's setting.
5-STAR SAFETY
The National Highway Transportation Safety Administration from time to time rates vehicles for safety standards. Based on our last review, this vehicle was rated as a 5-star vehicle. Please note these ratings are subject to change and reflect our last review.
msg.corporateAccount.savingsMessage,avis
msg.corporateAccount.sameCompanySuccessMessage,avis
msg.corporateAccount.differentCompanySuccessMessage,avis
msg.corporateAccount.workinginCompanyMessage,avis {{vm.cbpCustomer.accountName}} ?
msg.corporateAccount.verifyIdAtCounterMsg,avis
msg.corporateAccount.youCanAlways,avis msg.corporateAccount.addNewDiscountNumberMessage,avis msg.corporateAccount.ifYouhaveOne,avis
Aéroport de Belfast City Location de voitures (BHD)
{{vm.title}}
{{vm.reason}}
- {{vm.errorMsg}}
msg.res.rateinfo
Votre code tarifaire ne peut être utilisé pour cette réservation pour la ou les raisons suivantes :
- Pour ce code tarifaire, la location doit être d'au moins 5 jours.
Âge
Le fait de nous indiquer votre âge nous permet de vous fournir une meilleure estimation de votre location. Des restrictions et des frais peuvent s'appliquer pour les conducteurs qui n'ont pas l'âge minimum requis.
Pays
Le fait de nous indiquer votre pays nous permet de vous fournir une meilleure estimation de votre location.
Avez-vous un numéro Wizard Avis?
Sélectionnez l'option Numéro Wizard Avis pour saisir votre numéro Wizard Avis et votre nom de famille
Avez-vous un code de réduction?
Sélectionnez l'option Code de réduction pour saisir un numéro de rabais universel Avis (AWD), un code de coupon ou un code tarifaire.
Nous sommes désolés, le programme Avis Preferred Points ne peut être jumelé avec des offres ou réductions additionnelles. Une seule offre peut être appliquée par réservation. Si vous souhaitez utiliser vos Preferred Points pour cette réservation, veuillez supprimer votre code de bon.
Nombre de coupons
Voici les options disponibles pouvant être réclamées.
Réserver
Effectuez vos réservations en un seul clic.
DÉTAILS DU BON
Le numéro de votre coupon ne peut être utilisé pour cette réservation pour la ou les raisons suivantes
- Le code de bon entré n'est pas valide. Les codes de bon comportent sept caractères, soit quatre lettres suivies de trois chiffres.
- err.bcd.bcdFormat
VERIFICATION CODE
Renvoyer l’OTP
{{vm.heading}}
{{vm.description}}
Aéroport de Belfast City (BHD)
Adresse :
Arrivals Hall,
Belfast,
XX,
BT2 7AF,
United Kingdom
Téléphone :
(44) 02890731929
Heures d'exploitation :
Sun - Sat 7:00 AM - 9:30 PM
Si vous arrivez, faites la navette vers le comptoir de location et le stationnement.
Service de prise en charge disponible
Pour utiliser notre service de prise en charge gratuit, appelez la succursale de location Budget directement au numéro de téléphone de la succursale indiqué sur votre confirmation de réservation. Les politiques du service de prise en charge (heures de disponibilité, distance permise, etc.) varient selon la succursale, il est donc important de téléphoner à la succursale pour prendre les dispositions nécessaires au moins 24 heures avant votre heure de prise en charge du véhicule souhaitée. Lorsque vous téléphonez à la succursale, soyez prêt à fournir tous les renseignements nécessaires, dont l’adresse précise, l’heure exacte de la prise en charge et un numéro de téléphone où nous pouvons vous joindre à ce moment-là.
Veuillez noter qu'une succursale Budget hors aéroport ne peut pas aller vous chercher à un aéroport qui a une succursale Budget. Dans ce cas, vous devez louer votre voiture à la succursale de l’aéroport ou utiliser votre propre moyen de transport vers la succursale hors aéroport où vous préférez louer votre véhicule.
Service de prise en charge disponible
Pour utiliser notre service de prise en charge gratuit, appelez la succursale de location Budget directement au numéro de téléphone de la succursale indiqué sur votre confirmation de réservation. Les politiques du service de prise en charge (heures de disponibilité, distance permise, etc.) varient selon la succursale, il est donc important de téléphoner à la succursale pour prendre les dispositions nécessaires au moins 24 heures avant votre heure de prise en charge du véhicule souhaitée. Lorsque vous téléphonez à la succursale, soyez prêt à fournir tous les renseignements nécessaires, dont l’adresse précise, l’heure exacte de la prise en charge et un numéro de téléphone où nous pouvons vous joindre à ce moment-là.
Veuillez noter qu'une succursale Budget hors aéroport ne peut pas aller vous chercher à un aéroport qui a une succursale Budget. Dans ce cas, vous devez louer votre voiture à la succursale de l’aéroport ou utiliser votre propre moyen de transport vers la succursale hors aéroport où vous préférez louer votre véhicule.
Modalités et conditions
Espèce
Couvertures facultatives
La souscription à l'assurance pour dommages collision sans égard à la responsabilité (ACF) est facultative.
Le client est responsable de la valeur totale du véhicule Avis en cas de refus de l'assurance collision sans franchise (ACF). Souscrire une assurance ACF réduit la responsabilité à un montant de 500 £ en cas d'accident ou de privation de jouissance du véhicule Avis.
La protection contre le vol (PV) n'est pas applicable
Remarque : Si vous avez besoin d'une assurance complémentaire, vous pouvez vous la procurer localement pour réduire ou supprimer la franchise. Renseignez-vous au comptoir de location Avis lorsque vous prendrez possession de votre voiture.
Les couvertures d'assurance globale sont toujours susceptibles de changer. Veuillez vérifier au moment de la location.
Credit Card Policies
Politiques en matière de carte de débit
Les cartes de débit ne sont pas acceptées.
Drivers License
Requirement to bring a valid driving licence with you.
In Northern Ireland, all drivers must a physical copy of their full valid unendorsed driving licence with them.
- Customers with a Northern Ireland Photocard Driver's Licence must provide both the Photocard and its paper counterpart.
- UK residents will only be required to present the Photocard Driver's Licence but may be asked to agree to provide access to their licence records as needed.
- Customers from overseas must provide a driving licence issued in their country of permanent residence, along with a translation into English (where appropriate). If your licence was issued outside the European Community, in addition you must provide an International Driving Licence.
- We reserve the right to ask pre-qualifying questions on your insurance history. You may be refused a vehicle based on the answers you provide.
Minimum licence requirements
In Northern Ireland, you must hold a full, valid licence for at least 2 years.
If a licence does not show the driver has held it for the minimum period, then they must provide evidence, such as:
- previous driving licences; or
- a letter from their driving licence authority stating that they have held it for this minimum period.
Responsabilité civile et dommages matériels
Informations non disponibles à l'heure actuelle, veuillez vérifier au moment de la location.
L'assurance responsabilité civile est conforme aux lois sur les assurances du pays. Le client peut demander des informations supplémentaires sur les avantages, les conditions et l'acceptation au moment de la location.
Remarque : Certains émetteurs de cartes de crédit offrent une couverture, sous réserve de certaines restrictions, à titre d’avantage pour avoir loué leur véhicule. On conseille au client de communiquer avec l’émetteur de la carte avant la location. Toute renonciation doit être mentionnée directement à l’arrivée, en même temps que la location.
Additional Fees
Fines and charges
If a fine or charge is sent to us because you haven't paid a charge or complied with the law, we will take payment for:
- Our administration fee of GBP 50.00 for each fine or charge issued to cover our costs of dealing with the fine or charge; and the actual amount of the fine or charge imposed if we have to pay it.
Keeping the vehicle interior clean
Please note the following:
- You are not permitted to smoke in your rental vehicle. If we believe anyone has smoked in the vehicle during the rental period, a specialist cleaning charge will apply.
- If the interior of the vehicle is especially muddy, dirty, stained, or smelly, and our standard cleaning procedure will not fix it, you will be charged a specialist cleaning charge which is a minimum of UKL 100.00.
Late Return Fee: 10.00 UKL
Politique sur le carburant
Aucune information spécifique n’est disponible à ce moment-ci pour cette succursale.
Minimum Age
Minimum driver age restrictions
When you book, you'll be told if there are any minimum age restrictions for the vehicle you request. If you're not sure, please check your booking confirmation email or call our customer support team.
You need to be at least 23 years old to hire and drive most of our vehicles. In Northern Ireland, the people carrier and premium/executive cars have a minimum age of 30.
Young driver surcharge
If you or any of your drivers are under 25 when you pick up the vehicle, you will each have to pay a young driver surcharge. If you add an additional driver onto the rental at pick up, you may be charged a young driver surcharge (you will be asked to agree to this and is likely to be UKL 40.00 per day.
Maximum driver age restrictions
Customers over 76 years are eligible to rent with the following specific conditions:
- They must drive regularly.
- They must provide us with a letter from their insurance company proving that they hold a current motor insurance policy and that they have
- been driving without having an accident for the last 5 years.
- They must provide us with a letter from their doctor stating that they are in good health.
- They may be required to undergo a driving assessment accompanied with a avis representative.
- • Customers requiring further clarification of our licence requirements please email us at RESERVATIONS@AVIS.IE
One Way Rentals
If you want to pick up the vehicle and return it to a different location in Northern Ireland, no additional fee will be payable.
Drop offs at a different location must be agreed with us in advance.
One Way rentals between Northern Ireland and the Republic of Ireland are permitted at a cost of UKL 208.80 GBP per rental. Vehicles may be driven within the Republic of Ireland and Northern Ireland, but may not be taken off the island of Ireland.
Rental Options
GPS (satellite navigation system)
If the GPS is damaged, lost or stolen, you’ll have to pay for a replacement. This is likely to cost between GBP 100.00 and GBP 150.00 on top of the hire fee
Car seats
We offer infant and child seats. An infant seat is typically suitable for a child aged 9 months to 4 years old and weighing between 9 and 18 kilos. A child seat is typically suitable for a child aged 4 to 11 years old and weighing between 15 and 36 kilos.
In some rental locations, we may arrange for a third party to fit the seat for you. But remember, it is always your responsibility to check the seat is fitted correctly before you drive away.
If the seat is damaged, lost or stolen, you will have to pay for a replacement. This is likely to cost between GBP 100.00 and GBP 150.00 on top of the hire fee.
Carbon Offset Donation
Offset the carbon footprint of your car rental GBP 1.00 per rental
Quick Pass
Quick Pass is not available in Northern Ireland.
Travel Into Other Countries
You are not allowed to take your vehicle outside the country.
If you want to drive into the Republic of Ireland, your rental will be subject to a cross border fee of GBP 26.68, and you must agree this with us in advance of travel. This fee covers cross border vehicle retrieval in case of breakdown. AVIS vehicles may not be taken outside of the Republic of Ireland and Northern Ireland