- Vous avez oublié votre mot de passe?Vous avez oublié votre mot de passe?
- Vous avez oublié votre mot de passe?
- Pas vous?
- Besoin d'un compte? Créez-le dès à présent
-
Créez-le dès à présent
msg.memRates.notAMem,avis
lbl.prof.createAccountMsg,avislbl.prof.signInMoreOpt,avislbl.prof.moreLoginOpt,avis
- Si vous avez déjà un numéro d’assistant à 6 chiffres, Aller ici!
VERIFICATION CODE OPTION
VERIFICATION CODE VIA SMS
VERIFICATION CODE VIA EMAIL
For added security, we will send you a verification code to verify your identity.
Please choose a way to receive your verification code.
Receive by Text:
{{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.phoneNumber.value}}
Receive by Email:
{{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.emailAddress.value}}
VERIFICATION CODE
Choose Verification Method
ACCOUNT LOCKED
Sorry, the maximum number of attempts has been reached. For your security your account has been locked.
To activate your account, click on the link we sent to your email at {{vm.securityAssessmentSummary.otpTokenverifiers.emailAddress.value}}
EMAIL SENT
Email to reactivate your account sent.
RESET PASSWORD
RESET PASSWORD
Please check your Junk E-mail folder just in case the email was delivered there instead of your inbox. For further queries use the Worldwide Phone Number List to find your Avis Customer Service telephone number.
PASSWORD EXPIRED
Enable Location
Location services must be enabled to choose your car. Please check your browser's setting.
5-STAR SAFETY
The National Highway Transportation Safety Administration from time to time rates vehicles for safety standards. Based on our last review, this vehicle was rated as a 5-star vehicle. Please note these ratings are subject to change and reflect our last review.
msg.corporateAccount.savingsMessage,avis
msg.corporateAccount.sameCompanySuccessMessage,avis
msg.corporateAccount.differentCompanySuccessMessage,avis
msg.corporateAccount.workinginCompanyMessage,avis {{vm.cbpCustomer.accountName}} ?
msg.corporateAccount.verifyIdAtCounterMsg,avis
msg.corporateAccount.youCanAlways,avis msg.corporateAccount.addNewDiscountNumberMessage,avis msg.corporateAccount.ifYouhaveOne,avis
Centre-ville de Cordoba Location de voitures
{{vm.title}}
{{vm.reason}}
- {{vm.errorMsg}}
msg.res.rateinfo
Votre code tarifaire ne peut être utilisé pour cette réservation pour la ou les raisons suivantes :
- Pour ce code tarifaire, la location doit être d'au moins 5 jours.
Âge
Le fait de nous indiquer votre âge nous permet de vous fournir une meilleure estimation de votre location. Des restrictions et des frais peuvent s'appliquer pour les conducteurs qui n'ont pas l'âge minimum requis.
Pays
Le fait de nous indiquer votre pays nous permet de vous fournir une meilleure estimation de votre location.
Avez-vous un numéro Wizard Avis?
Sélectionnez l'option Numéro Wizard Avis pour saisir votre numéro Wizard Avis et votre nom de famille
Avez-vous un code de réduction?
Sélectionnez l'option Code de réduction pour saisir un numéro de rabais universel Avis (AWD), un code de coupon ou un code tarifaire.
Nous sommes désolés, le programme Avis Preferred Points ne peut être jumelé avec des offres ou réductions additionnelles. Une seule offre peut être appliquée par réservation. Si vous souhaitez utiliser vos Preferred Points pour cette réservation, veuillez supprimer votre code de bon.
Nombre de coupons
Voici les options disponibles pouvant être réclamées.
Réserver
Effectuez vos réservations en un seul clic.
DÉTAILS DU BON
Le numéro de votre coupon ne peut être utilisé pour cette réservation pour la ou les raisons suivantes
- Le code de bon entré n'est pas valide. Les codes de bon comportent sept caractères, soit quatre lettres suivies de trois chiffres.
- err.bcd.bcdFormat
{{vm.heading}}
{{vm.description}}
Centre-ville de Cordoba (IP3)
Adresse :
248, Jujuy St,
Local 2,
Cordoba,
XX,
X5000KAE,
Argentina
Téléphone :
54-351-424-6185
Heures d'exploitation :
Mon - Fri 9:00 AM - 1:00 PM and 2:00 PM - 6:00 PM
Service de prise en charge disponible
Pour utiliser notre service de prise en charge gratuit, appelez la succursale de location Budget directement au numéro de téléphone de la succursale indiqué sur votre confirmation de réservation. Les politiques du service de prise en charge (heures de disponibilité, distance permise, etc.) varient selon la succursale, il est donc important de téléphoner à la succursale pour prendre les dispositions nécessaires au moins 24 heures avant votre heure de prise en charge du véhicule souhaitée. Lorsque vous téléphonez à la succursale, soyez prêt à fournir tous les renseignements nécessaires, dont l’adresse précise, l’heure exacte de la prise en charge et un numéro de téléphone où nous pouvons vous joindre à ce moment-là.
Veuillez noter qu'une succursale Budget hors aéroport ne peut pas aller vous chercher à un aéroport qui a une succursale Budget. Dans ce cas, vous devez louer votre voiture à la succursale de l’aéroport ou utiliser votre propre moyen de transport vers la succursale hors aéroport où vous préférez louer votre véhicule.
Service de prise en charge disponible
Pour utiliser notre service de prise en charge gratuit, appelez la succursale de location Budget directement au numéro de téléphone de la succursale indiqué sur votre confirmation de réservation. Les politiques du service de prise en charge (heures de disponibilité, distance permise, etc.) varient selon la succursale, il est donc important de téléphoner à la succursale pour prendre les dispositions nécessaires au moins 24 heures avant votre heure de prise en charge du véhicule souhaitée. Lorsque vous téléphonez à la succursale, soyez prêt à fournir tous les renseignements nécessaires, dont l’adresse précise, l’heure exacte de la prise en charge et un numéro de téléphone où nous pouvons vous joindre à ce moment-là.
Veuillez noter qu'une succursale Budget hors aéroport ne peut pas aller vous chercher à un aéroport qui a une succursale Budget. Dans ce cas, vous devez louer votre voiture à la succursale de l’aéroport ou utiliser votre propre moyen de transport vers la succursale hors aéroport où vous préférez louer votre véhicule.
Modalités et conditions
Couvertures facultatives
La suppression de franchise perte (SFP) est facultative
La souscription à la suppression de franchise perte (SFP) réduit la responsabilité du client en fonction de la catégorie de véhicule loué. Lorsqu’elle est souscrite, les montants seront réduits en cas d’accident, de vol ou si le véhicule Avis est renversé. Les montants sont les suivants :
- La franchise non rachetable (FNR) des véhicules des catégories économique, économique (auto), intermédiaire et intermédiaire (auto) est de 371 900,83 ARP; si la SFP n’est pas souscrite, la FNR est de 743 801,65 ARP; ou si le véhicule est renversé, la FNR est de 1 652 892,56 ARP.
- La franchise non rachetable (FNR) des véhicules des catégories pleine grandeur, standard, standard (auto), VUS standard, mini Van, mini Van commercial est de 495 867,77 ARP; si la SFP n’est pas souscrite, la FNR est à 991 735,54 ARP; ou si le véhicule est renversé, la FNR est à 2 479 338,84 ARP
- La franchise non rachetable (FNR) des véhicules des catégories VUS standard (auto), VUS standard, pleine grandeur (auto), camionnette pleine grandeur 4RM, et VUS (véhicule utilitaire sport) Prestige, la FNR est à 661 157,02 ARP; si la SFP n’est pas souscrite, la FNR est à 1 322 314,05 ARP; ou si le véhicule est renversé, la FNR est à 4 132 231,40 ARP
Vente au comptoir de location uniquement
Option de réduction de franchise (DRO) - Vérifiez auprès de la succursale pour plus de détails et le coût.
La protection contre le vol (PV) est incluse dans la SFP.
Remarque : Le montant de la franchise est imputé à la carte de crédit. Une retenue sera effectuée sur la carte de crédit que l'assurance SFPD soit souscrite ou non. La retenue effectuée ne couvre pas l'échange du véhicule.
Si vous avez besoin d’une assurance complémentaire, vous pouvez vous la procurer localement pour réduire ou supprimer la franchise. Renseignez-vous au comptoir de location Avis lorsque vous prendrez possession de votre voiture..
Les couvertures d'assurance globale sont toujours susceptibles de changer. Veuillez vérifier au moment de la location.
Credit Card Policies
Avis Argentina accepts Avis Charge Cards, American Express, Mastercard and Visa. At the time of rental, we will request an authorization of the Non-waivable Excess (NWE) on your charge card, which varies depending on car group rented. For NWE amounts for Non-waivable Excess (NWE) if LDW is accepted or Non-waivable Excess (NWE) if LDW declined, please see Loss Damage Waiver (LDW) section.
Note - The Non-waivable (NWE) for Overturn is not held as a deposit on the charge card.
Debit Card
Debit cards are not accepted.
Debit Card Policies
Debit cards are not accepted.
Drivers License
A valid driver's license from country of residence is required. International driving permit (IDP) is required only for countries with non-Roman alphabet to serve as a translation. Foreign visitors must also present a valid passport in the same name and Argentinean citizens must also present his/her National Identity Document.
Public Liability and Property Damage
Public liability insurance is in accordance with the insurance laws of the country. Customer may inquire at the time of rental for additional information of the benefits, conditions and acceptance.
Information not available at this time, please check at time of rental.
Note: Some credit cards provide insurance coverage, with certain limitations, as a benefit of using the card to rent vehicles. The customer is advised to contact the card issuer before the rental. Any waiver must be discussed directly with the location upon arrival.
Additional Driver Policy
Additional drivers must meet the same restrictions as the primary driver. Be present at the time of rental. Present valid drivers license. Pass DMV check or sign driving record addendum (where applicable). Sign the additional driver form.
Additional Drivers Fee: 4132.23 ARP per rental, per additional driver, plus tax.
Additional drivers between the ages of 18 and 21 will be charged a Young Driver Surcharge of 1652.89 per day, per additional driver in addition to the Additional Driver Fee.
Age Requirements
At this location the minimum age is 21 for all car groups.
Young Driver Fee: A charge of 1652.89 ARP per day per driver, will apply for drivers age 18-21.
Fuel Policy
Specific information for this location is not available at this time.
Travel Into Other Countries
Vehicles can be returned to other Avis locations within this country based on car availability.Vehicles can be driven into Brazil and Chile but must be returned back to Argentina.
Cars must be returned in Argentina’s locations.
Mechanical assistance and towing service are given exclusively within the territory of Argentina. If the rented car malfunctions outside said territory, the customer must provide the means to return the car to a location in Argentina.
If the car should be returned in a different office from where it was picked up, there will be an additional fee.
The customer must place the Reservation at least 7 working days prior to the pick-up date. When doing so, they must request the authorization to cross borders into the chosen country. These reservations are not automatically confirmed, since our locations must check and acknowledge that the requested border crossing can be honored, therefore if said authorization cannot be granted, the car will be rented without the border crossing permit. If the request is confirmed, the customer must provide their credit card information (number, expiration date, security code) to secure the permit.
Cross border fees will be paid at the moment of pick up.
Should the customer cancel the Reservation less than 48 working hours prior to the pick-up date and time, an administrative fee will be charged to their credit card, of the same amount as the cross border fee.
This service can only be booked by phone through the Reservation Center 0810-9991-2847 or e-mail reservations@avis.com.ar, with at last 7 days in advanced.
The following locations allow travel into Brazil with no additional charge for crossing border. Cordoba, Corrientes, Escobar, Formosa, Iguazu, Mar del Plata, Mendoza, Parana, Pilar, Posadas, Resistencia, Rosario, Santa Fe, Santiago del Estrero.
Note - Customers can only cross from Argentina to Foz do Iguazu, Brazil and travel no more than 50 KM into Brazil.
The following locations allow travel into Chile with 250,000.00 ARP fee (tax included) for crossing border. Bahia Blanca, Bariloche, Comodoro Rivadavia, El Calafate, Esquel, Mendoza, Neuquen, Puerto Madryn, Rio Gallegos, San Juan, San Luis, San Martin de Andes, Trelew, Viedma.
The following locations allow travel into Chile with 250,000.00 ARP fee (tax included) for crossing border. Jujuy*, Tucuman*, Rio Grande**, Ushuaia**.
*Note - only for rentals with a minimum of 6 consecutive days for car groups G and N.
**Note - Rio Grande and Ushuaia are on an island that shares a border with Chile. To cross to this island portion of Argentina, roads travel through Chile. Only for rentals with a minimum of 6 consecutive days. A border permit is required the cost is 250,000.00 ARP (taxes included).Must contact the reservation center or the location direct for availability and additional details.Cross border is not allowed into Bolivia, Paraguay and Uruguay.
One-way rentals outside this country are not allowed.
Personal Effects Protection (PEP)
Personal Effects Protection (PEP) - Not Available
NULL
Voucher
Avis and Avis-honored vouchers are accepted as payment only. Renters must also present an Avis-honored credit card.